-
Kajian Kepuasan Pelanggan (KKP) Luar MOSTI
Kajian Kepuasan Pelanggan (KKP) Luar bagi tempoh Januari – November 2017. Pelaksanaan kajian ini bertujuan untuk mengukur tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan yang disampaikan oleh MOSTI kepada Kementerian/Agensi/Jabatan dan pelanggan-pelanggannya.
Data Dictionary
| Column | Jenis | Label | Keterangan |
|---|
Maklumat Tambahan
| Ruangan | Nilai |
|---|---|
| Tarikh Data Dikemaskini | 14 Disember 2018 |
| Tarikh Metadata Dikemaskini | 16 Februari 2021 |
| Tarikh Dicipta | 14 Disember 2018 |
| Format Fail | CSV |
| Lesen | Creative Commons Attribution |
Openness:
Reason: Content of file appeared to be format "CSV" which receives openness score: 3.
Checked: 22 Ogos 2020
Reason: Content of file appeared to be format "CSV" which receives openness score: 3.
Checked: 22 Ogos 2020
