-
Statistik Pangggilan Jenis Panggilan Mengikut...
Malaysia Government Call Center (MyGCC) (dahulunya dikenali sebagai One Malaysia One Call Center - 1MOCC) adalah merupakan satu inisiatif Kerajaan bertujuan sebagai pusat rujukan bersepadu berintegriti bagi maklumat berkaitan kerajaan. Berikut merupakan set data statistik mengikut jenis panggilan seperti Pertanyaan, Aduan, Transfer Call mengikut Level Pegawai Khidmat Pelanggan (PKP). Set data ini dibahagikan mengikut bulan bagi tahun 2015. Bagi set data ini terdapat 51 Kementerian/Agensi
Data Dictionary
Column | Type | Label | Description |
---|
Additional Information
Field | Value |
---|---|
Data last updated | August 14, 2018 |
Metadata last updated | August 14, 2018 |
Created | August 14, 2018 |
File Format | CSV |
License | Creative Commons Attribution |
Openness:
Reason: Content of file appeared to be format "CSV" which receives openness score: 3.
Checked: August 22, 2020
Reason: Content of file appeared to be format "CSV" which receives openness score: 3.
Checked: August 22, 2020