-
Statistik Panggilan Jenis Panggilan Mengikut...
Malaysia Government Call Center (MyGCC) (dahulunya dikenali sebagai One Malaysia One Call Center - 1MOCC) adalah merupakan satu inisiatif Kerajaan bertujuan sebagai pusat rujukan bersepadu berintegriti bagi maklumat berkaitan kerajaan Berikut merupakan set data statistik mengikut jenis panggilan seperti Pertanyaan, Aduan, Transfer Call mengikut Level Pegawai Khidmat Pelanggan (PKP). Set data ini dibahagikan mengikut bulan bagi tahun 2013-2017. Bagi set data ini terdapat 52 Kementerian/Agensi
Data Dictionary
Column | Type | Label | Description |
---|
Additional Information
Field | Value |
---|---|
Data last updated | July 29, 2019 |
Metadata last updated | July 29, 2019 |
Created | July 29, 2019 |
File Format | XLSX |
License | Creative Commons Attribution |
Openness:
Reason: Content of file appeared to be format "XLS" which receives openness score: 2.
Checked: October 16, 2019
Reason: Content of file appeared to be format "XLS" which receives openness score: 2.
Checked: October 16, 2019