Langkah ke kandungan

Statistik Panggilan Jenis Panggilan Mengikut Level Pegawai Khidmat Pelanggan

Malaysia Government Call Center (MyGCC) (dahulunya dikenali sebagai One Malaysia One Call Center - 1MOCC) adalah merupakan satu inisiatif Kerajaan bertujuan sebagai pusat rujukan bersepadu berintegriti bagi maklumat berkaitan kerajaan Berikut merupakan set data statistik mengikut jenis panggilan seperti Pertanyaan, Aduan, Transfer Call mengikut Level Pegawai Khidmat Pelanggan (PKP). Set data ini dibahagikan mengikut bulan bagi tahun 2013-2017. Bagi set data ini terdapat 52 Kementerian/Agensi

Jumlah Dilihat : 48


Data dan Sumber Set Data





Maklumat Tambahan

Ruangan Nilai
Sumber -
Disediakan Oleh
Penyelenggara MyGCC
Tarikh Data Dikemaskini Januari 9, 2020, 02:44 (UTC)
Tarikh Dicipta Ogos 14, 2018, 03:35 (UTC)