Statistik Panggilan Jenis Panggilan Mengikut...
Set data statistik mengikut jenis panggilan seperti Pertanyaan, Aduan, Transfer Call mengikut Level Pegawai Khidmat Pelanggan (PKP). Terdapat 2 tahap kemahiran PKP iaitu Level 1 dan Level 2 (Kluster) dan Level 3 (Kementerian/Agensi).
Set data ini dibahagikan mengikut bulan bagi tahun 2019. Bagi set data ini terdapat 48 Kementerian/Agensi
Data Dictionary
Column | Jenis | Label | Keterangan |
---|
Maklumat Tambahan
Ruangan | Nilai |
---|---|
Tarikh Data Dikemaskini | 9 Januari 2020 |
Tarikh Metadata Dikemaskini | 9 Januari 2020 |
Tarikh Dicipta | 9 Januari 2020 |
Format Fail | CSV |
Lesen | Creative Commons Attribution |
Openness:
Reason: Content of file appeared to be format "CSV" which receives openness score: 3.
Checked: 22 Ogos 2020
Reason: Content of file appeared to be format "CSV" which receives openness score: 3.
Checked: 22 Ogos 2020