-
Statistik Panggilan Jenis Panggilan Mengikut...
Malaysia Government Call Center (MyGCC) (dahulunya dikenali sebagai One Malaysia One Call Center - 1MOCC) adalah merupakan satu inisiatif Kerajaan bertujuan sebagai pusat rujukan bersepadu berintegriti bagi maklumat berkaitan kerajaan.
Berikut merupakan set data statistik mengikut jenis panggilan seperti Pertanyaan, Aduan, Transfer Call mengikut Level Pegawai Khidmat Pelanggan (PKP).
Data Dictionary
Column | Jenis | Label | Keterangan |
---|
Maklumat Tambahan
Ruangan | Nilai |
---|---|
Tarikh Data Dikemaskini | 16 Oktober 2019 |
Tarikh Metadata Dikemaskini | 16 Oktober 2019 |
Tarikh Dicipta | 16 Oktober 2019 |
Format Fail | XLSX |
Lesen | Creative Commons Attribution |
Openness:
Reason: Content of file appeared to be format "XLS" which receives openness score: 2.
Checked: 4 Januari 2020
Reason: Content of file appeared to be format "XLS" which receives openness score: 2.
Checked: 4 Januari 2020