-
Statistik Panggilan Jenis Panggilan Mengikut...
Malaysia Government Call Center (MyGCC) (dahulunya dikenali sebagai One Malaysia One Call Center - 1MOCC) adalah merupakan satu inisiatif Kerajaan bertujuan sebagai pusat rujukan bersepadu berintegriti bagi maklumat berkaitan kerajaan Berikut merupakan set data statistik mengikut jenis panggilan seperti Pertanyaan, Aduan, Transfer Call mengikut Level Pegawai Khidmat Pelanggan (PKP). Set data ini dibahagikan mengikut bulan bagi tahun 2013-2017. Bagi set data ini terdapat 52 Kementerian/Agensi
Data Dictionary
Column | Jenis | Label | Keterangan |
---|
Maklumat Tambahan
Ruangan | Nilai |
---|---|
Tarikh Data Dikemaskini | 29 Julai 2019 |
Tarikh Metadata Dikemaskini | 29 Julai 2019 |
Tarikh Dicipta | 29 Julai 2019 |
Format Fail | XLSX |
Lesen | Creative Commons Attribution |
Openness:
Reason: Content of file appeared to be format "XLS" which receives openness score: 2.
Checked: 16 Oktober 2019
Reason: Content of file appeared to be format "XLS" which receives openness score: 2.
Checked: 16 Oktober 2019